"Pak De Macht" ook in Nieuwegein

28 januari 2017

"Pak De Macht" ook in Nieuwegein

Foto: SP

28 januari was de SP weer met een grote groep prominent aanwezig in het centrum van Nieuwegein. En hoewel de aanwezigheid natuurlijk ook veel te maken had met de komende Tweede Kamer Verkiezingen, is de SP in Nieuwegein echt de enige partij die ook buiten verkiezingstijd regelmatig aanwezig is op straat, in de wijk, de buurt en op winkelcentra.

Foto: SP

Harry Kemper van het actieteam:
"Er waren veel SP'ers aanwezig en we kregen echt heel veel positieve reacties.
Duimen gingen omhoog en er werden veel (serieuze) gesprekken gevoerd. Je hoorde echt van de mensen dat ze het wel gehad hebben met het Haagse spul! Het was al met al een zeer succesvolle zaterdag op CP!"

Het "Haagse spul", dat het ene toneelstuk na het andere opvoert. En de grote regisseur van al die VVD schertsvertoningen is natuurlijk Mark Rutte.

Het is ook niet voor niets dat de SP al op voorhand duidelijk heeft gemaakt niet met deze VVD in een kabinet te gaan zitten.  Vele mensen verlangen terecht dat er nu eindelijk eens een eind komt aan dat jarenlange beleid dat vooral gericht is op het afbreken van sociale voorzieningen.

De SP wil die afbraak herstellen. Daarom op 15 maart: pak de macht!