Inspirerende ledenavond

29 april 2011

Inspirerende ledenavond

Een maal per jaar houdt SP volgens haar statuten een algemene ledenvergadering. De leden hebben een belangrijke rol binnen onze vereniging. Een maal per jaar leggen het bestuur, en de fractie die daaronder valt, verantwoording af aan de lokale leden. Alle belangrijke gebeurtenissen van het voorbije jaar worden doorgenomen.

Afdelingsvoorzitter Hasan Inekci leidde de vergadering en zorgde ervoor dat de acties van de SP in 2010 goed voor het voetlicht kwamen. Penningmeester Annie Inekci gaf inzicht in de financiƫle toestand van de lokale partij. SP staat er goed voor. Ondanks hoge uitgaven vanwege verschillende verkiezingscampagnes is er nog veel geld in kas voor nieuwe acties.

Naast de verslaglegging over het vorig jaar werd ook vooruitgekeken naar het komende jaar. SP gaat dit jaar het armoedeprobleem aanpakken. Verder strijdt SP verder voor een betere positie van de WSW cliƫnten bij de Pauw Bedrijven.

Morgen kunt u de SP vinden op Muntplein in het kader van Koninginnedag. Daar staat een ludieke actie op stapel. U bent alle uitgenodigd om het te komen aanschouwen!