Campagne beslommeringen

5 maart 2021

Campagne beslommeringen

Foto: SP

Ondanks alle beperkingen is onze SP tóch weer druk op campagnegebied. Naast de gebruikelijke aanwezigheid op City Plaza is er druk geplakt op het beperkte aantal reclamezuilen in Nieuwegein, zijn op diverse plaatsen flyers rondgebracht en is een bezoek gebracht aan IJsselstein.

Daar werden flyers uitgedeeld op de markt, de winkelstraat in het centrum en bij de grote Aldi vestiging.

Foto: SP

Ook de komende week zal veel tijd besteed worden aan de campagne voor een eerlijker Nederland. Want dat ons land de afgelopen tientallen jaren op het gebied van menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid
en solidariteit zo goed als volledig door alles wat neoliberaal is naar de rand van de afgrond is gebracht is bij een aantal mensen nog niet helemaal doorgedrongen. Totdat ze zelf opeens geconfronteerd worden met een thuiszorg op stopwatchbasis, of problemen met het vinden van een betaalbaar huis, naar een voedselbank moeten of afhankelijk zijn van toeslagen via de bekende belastingdienst. Hoe erg wil je het hebben? Met dank natuurlijk aan vooral de VVD, maar ook aan al haar coalitiepartners en gedogers.

Daarom: op campagne voor een eerlijke overheid, een eerlijke zorg, een eerlijk inkomen en eerlijk wonen. 17 maart  is dé kans om te kiezen voor eerlijke politiek met een eerlijke partij: de SP!

EG