Koude verkiezingsmarkt met zeer warme reacties

17 maart 2018

Koude verkiezingsmarkt met zeer warme reacties

Foto: SP

Vandaag was het bijzonder koud op de verkiezingsmarkt voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nine Kooiman die de campagne kwam ondersteunen, deelde soep uit aan de voorbijgangers, tomatensoep uiteraard. Wanneer mensen weer op temperatuur waren gekomen, kwamen de verhalen. Het waren verhalen soms van frustratie maar ook van blijdschap over ervaringen met de SP in de afgelopen jaren.

Zo werd er veel gesproken over Geynwijs en de problemen in de zorg. Maar ook over de sociale werkplaatsen, wegen en groenonderhoud, en veiligheid. Over het algemeen waren mensen enthousiast over de speerpunten van de SP. Veel, heel veel verkiezingskranten verwisselden van eigenaar.

En hoe leuk is die krant! Het vrolijke toetje van Lilian Marijnissen op de achterkant. Ons actieve lid Emile werd er helemaal vrolijk van!

Foto: SP

Kranten uitdelen en met mensen in gesprek gaan kan hij ook. Net als vele andere actieve leden. Iedereen was ondanks de extereme koude goed gemutst.

Foto: SP

Klik links onder 'standpunten' op 'programma' of 'speerpunten' om meer te lezen over de plannen van SP.

Reacties

Het t.v.-optreden van uw Partijvoorzitter Mw. Marijnissen hedenavond op televisie heeft mij overtuigd, ik ga stemmen op de S.P. Nieuwegein.