Enthousiaste reacties op verkiezingsmarkt City Plaza (download uw foto!)

15 maart 2014

Enthousiaste reacties op verkiezingsmarkt City Plaza (download uw foto!)

Vandaag werd de verkiezingsmarkt gehouden op City Plaza als afsluiter van de campage voor de verkiezingen op woensdag de 19de maart. Deze verkiezingen gaan echt ergens over zeker als je de zorg een warm hart toedraagt. Na zoveel slopen door de gebruikelijke partijen is het nu tijd dat de SP het eens voor het zeggen krijgt. Dat is de boodschap waarmee de SP de campagne afsluit. Lees snel verder om uw eigen foto te downloaden.

Omdat de SP graag ludiek uit de hoek komt, konden de voorbijgangers zich laten fotograferen. De tekst:'We zijn er klaar voor!' geeft aan hoe serieus de SP is als het om meebesturen gaat. Lijsttrekker Stekelenburg: 'Wij zijn er klaar voor zegt veel over de weg die we hebben afgelegd sinds we in 2006 in de Raad kwamen. We hebben hard aan onszelf gewerkt. Nu de kans groter is dan ooit om mee te besturen, lijken de uitdagingen ook groter dan ooit. De taken die Den Haag bij de gemeenten wil neerleggen zijn zo veelomvattend en moeten zo snel worden overgedragen dat dit voor grote problemen zal zorgen. De SP zal de hete kastanjes uit het vuur moeten vissen. We zijn er helemaal klaar voor om hier mee te beginnen!'

Kijk via deze link naar uw eigen foto en bekijk alle foto's die genomen werden.

Voor een sociaal alternatief op de koele bezuinigingen, klik op programma in het menu links.