Wij zijn voor...

14 februari 2014

Wij zijn voor...

Er is veel werk aan de winkel na 19 maart. SP is  niet alleen tegen de Kabinetsplannen. Ze heeft zelf ook ideeen.

Reacties

De SP wordt goed ontvangen in Nieuwegein. Dat bleek deze week weer tijdens een bezoek aan winkels (kleine zelfstandigen) in het Makado-centrum en tijdens het uitdelen van de SPonzen op Valentijnsdag op het plein bij het Stadshuis. Benader mensen, vraag hen naar wat ze bezig houdt en de verhalen komen los.

Hoi Ed, wat zijn die verhalen dan?

Bijvoorbeeld: het niet gehoord worden door de gemeente Nieuwegein van de kleine winkeliers van het Makado winkelcentrum over de parkeerproblematiek bij het centrum. Wel ideeen aangedragen door hen, maar wordt van de tafel geschoven. Of - tijdens de Valentijnsactie - een oudere heer die ons een hart onder de riem stak; was het meer dan zat met het huidige (kabinets) beleid. Of een medewerker van een supermarkt die haar contract miv april beeindigd ziet. Niet omdat ze haar werk niet goed doet, maar ivm koopzondagen en daarvoor jongere (goedkopere) krachten.